2011. június 13., hétfő

19.fejezet

Sziasztok! tudom, hogy nagyon régen volt friss.. de ez is rövid lett... sajnálom de direkt írtam így.. a következő rész ígérem hosszabb lesz...

- Figyelj, én szeretlek! kezdettől fogva szerettelek!- ült le mellém az ágyra.- És megértem, ha most elküldesz melegebb éghajlatra, vagy nem vagy rám kíváncsi... csak szerettem volna elmondani, mit is érzek.- suttogta, majd föl állt az ágyról- szeretlek!- suttogta, majd lehajolt és nyomott a homlokomra egy puszit, és elhagyta a szobámat  tejesen össze voltam zavarodva, legszívesebben utána rohantam volna, és kiabáltam volna, hogy Taylor én is szeretlek, de a lábaim nem engedelmeskedtek. bambán ültem az ágyamon, és abban reménykedtem, hogy majd újra kinyílik az ajtó és belép rajta. de az ajtó nem nyílt ki és Ő nem lépett be rajta....

8 hónap múlva:

Újra itt ülök, bent a szobámba és megrohamoznak az emlékek, azok az emlékek, amin Tay szerelmet vallott nekem, én pedig hagytam őt elmenni. ezalatt a nyolc hónap alatt visszamentem Magyarországra, és elkezdtem az iskolát, de abba hagytam, én voltam a suli kis szürke egere akit mindenki kényére-kedvére piszkálhatott.. és mivel egy barátom sem volt, vagyis akik voltak, elhagytak, így egyedül maradtam. a szüleim pedig inkább úgy döntöttek mielőtt még nagyobb depresszióba esek, ki írattak a suliból és magántanulóvá tettek. most pedig    Németországba tartok, miszerint jót fog tenni egy kis friss levegő..... na hát igen, az biztos jót fog tenni... morgósan húztam be magam után a bőröndömet az ajtón, és ekkor megláttam azt a személyt akire régóta vártam.
- Szia Tia- köszönt rám, mire az én lélegzetem el állt.

2 megjegyzés:

  1. A-GYON-ÜT-LEK!XD
    Nagyon tetszett*-*
    De de de 8 hónap alatt is megkereshette volna:D
    Taylor!*-*
    Siess*-*

    VálaszTörlés
  2. szija:D
    tényleg jó rész lett!
    egyébként nem sokára indul az új történetem és azt szeretném kérdezni, hogy mehetne-e ott is a csere?:D nálam válaszolj, előre is köszi. Puszi
    (www.wtwcollide.blogspot.com)

    VálaszTörlés