2011. január 8., szombat

itt a bevezető és az első bejegyzés...:D

helloka itt az első bejegyzésem az új blogomon!!!! yupiiijé..:D
nah jó de hát most akkor elkezdtem a bevezetőt..:D

Bevezetőőő

Költözés

2010.január. 27.

Kedves naplóm! a világ legigazságtalanabb dolgoltörtént! Miért kell ilyen hülyeségeket kitalálni!Anyuék eldöntötték hogy költözzek Los Angelesbe a bátyámhoz. ez idáig tökéletes is lenne ha nem Kellan Lutz lenne a bátyám!!!!! ÁÁHHHHHH!

miután leírtam ezt a pár sort a naplómat is belevágtam az egyik dobozba úgy ahogy az egész életemet és a szobámat ebben a 3 hétben.visszatérve a naplóhoz. igen én vagyok Kellan Lutz húga Tia Lutz. igen a hírem megagiga mackó húgicája vagyok. és anyuék eldöntötték hogy jobb lesz ha a bátyámhoz költözök. hogy miért? arról HALVÁNY LILA GŐZÖM SINCS!
-Tia! készen vagy?-szólt be apa.
-igen-felkaptam az utolsó kis dobozt amiben a kis tárgyaim voltak. jó lehet hogy nem fog annyira hiányozni a hely hisz nincsenek itt barátaim. de akkor is itt élek születésem óta. és most egy másik helyre megyek. de legalább Amynek jó szobája lesz. de ha belegondolok akkor egészen jó lesz ez a költözősdi. hisz Kellant imádom jobban mint bárkit. Amyhát ő csak Amy........

1 megjegyzés:

  1. Wow!
    mi lesz itt manóm?
    Tia+Taylor?
    Vagy Tay barátnője Carol?
    Kellan szerintem jó fej, a nagy mackó xD
    várom a kövit és szeretleek!!!
    puszi
    DorCsád

    VálaszTörlés