2011. január 14., péntek

6.feji^.^

Strand
Titi ruhája mikor elment a strandra

Titi fürdőruhája


Mindenki beleegyezett az ötletünkbe. Gyorsan összepakoltunk és elmentünk a közeli strandra nem volt akkora de végül is pont elég. elég sokat jártam ide kis koromban. még gyorsan mielőtt el indultunk felvettem a fürdő ruhámat rá pedig egy tunika szerűséget és egy egyszerű fekete rövidnadrágot. Taylorral már most elkezdtük egymást basztatni. ő próbált beledobni a vízben de akkor még ruhában voltam. amikor már csak a fürdő ruha maradt rajta  Tay újra elkezdett közeledni felém.
-távozz TAYLOR!-visítottam de ő egyszerűen felkapott a vállára mint egy sózsákot és beugrott velem együtt a vízbe. köhögve jöttem fel. -te barom- mondtam két köhögés között. valaki átölelte hátulról a derekamat és a nyakába emelt. Ekkor láttam meg Kellant mint az ő nyakában pedig Kristen van. -hellóka-integettem felé nevetve.
-szia. egy kis kakas viadal?-méregetett
-persze. Taylor?-néztem az alattam lévő srácra aki csak bólogatott. elkezdődött a harc.már majdnem leestem amikor Taylor akkorát lökött Kellanon hogy hátra estek. a nagy ünneplésben belerántottak a vízbe. próbáltam felfelé úszni de nem hagyták amikor már majdnem elfogyott a levegőm akkor elengedett és felhúzott a víz felszínre
-élsz?-kérdezte Kiowa vigyorogva én pedig csak belevágtam a vizet az arcába.-hát igen.-nevette és elengedett. én pedig megfordultam és elkezdtem a bátyám irányába úszni.
-mi van húgi?-ölelt meg.-bántanak- én csak bólogattam mint egy óvodás ő pedig felkapott és belevágott Tay közelébe a vízbe. háromnegyed órát baromkodhattunk a vízbe egymást nyomtuk a víz alá. kicsit kiültem a vízből hogy napozzak. valaki el állta a napot.
-hej.  állj már arrébb-néztem fel és Tay volt az. lefeküdt mellém. -mi van?-kérdeztem amikor már vagy 5 perce bámult.
-semmi. baj?
-öhm.. kicsit zavar....-kuncogtam
-miért engem nem
-baszod lehet hogy téged nem de egem ingen jó?-mondtam és felvetem a napszemüvegemet. élveztem ahogy süt a nyári nap. imádok kint lenni főleg nyáron. valami matattja a lábam. oda kaptam egy kéz volt fel csúsztattam a  szemüvegem Taylor ujja körkörösen mozgott a combomon.-ne már. ez csikizz.!-morogtam és levettem a kezét a combomról ami a hasamra tévedt.-ne már ez tényleg szar érzés-mondtam és az oldalamra fordultam. - nem félsz hogy lefotóznak?
-egy ilyen sexi csajjal nem érdekel-bókolt. én pedig fülig vörösödtem. várjunk mi történt Taylorral. amióta eljöttem vagyis amióta újratalálkoztunk folyton rám mászik. jó helyes meg minden de ááá biztos hogy csak ő is barátként gondol rám vagy nem?  áhh mind egy hagyjuk.- nem szereted még mindig ha valaki csikiz vagy matat?
- nem..-biggyesztettem le az alsó ajkamat. felálltam.-kérsz fagyit?
-aham.-fel állt és elindultunk egy jégkrémes pulthoz. annyira sexi volt Taylor felsőteste hogy áááhhh. TITI!!!!! ne mondj ilyeneket még a végén tökre belelovagolod magadat ebbe az egészbe. megvettük a fagyikat  elindultunk egy kicsit sétálni. a strand egy hatalmas füves terültetne volt. már a végén jártunk az egész strandnak amikor volt egy nagy domb. én leültem a szélére és Tay is mellém ült. nekidőltem a vállának.- min gondolkozol?
Egy kis nyálcsorgatásként hoztam x) 

-semmin. csak élvezem a nyarat. és te?-fordultam felé. ő csak megrázta a fejét. istenem hogy lehet egy srácnak ilyen sexi és édes. óhh he.
-Tia....én..én..én.....

hát ennyi lenne ez a fejike..:D gonosz vagyok mert ma valaki gonosz volt és nem folytta a sztoriát és most vissza kapja..:D x)

1 megjegyzés:

  1. Kire gondolt gonosz manóm?
    remélem, h nem rám...*bájos vigyor*
    a vízbe dobálás, és kakasviadal nagyon tetszett♥
    imádlok. siess
    puszi♥
    DorCsád

    VálaszTörlés