2011. február 12., szombat

14.fejezet

 Elrabolva



-deee!-vágták rá. nagyot fújva kaptam le magamról a felsőt majd a sajátomat és kivittem a cuccokat.-na és ezt most szépen visszük a pénztárhoz-húzott a kassza felé Ash. én viszont a számmal megformáztam egy SEGÍTSÉG!!-et. leeresztett vállakkal álltam a pénztárhoz amikor valaki fölkapott a derekamnál fogva és kirabolt a boltból. sikítani akartam de egy hang sem jött ki a torkomból. sötét volt már az utcán így még jobban be voltam ijedve. nem hallottam és nem láttam senkit aki jött volna a segítségemre. egyszer csak letett az el rablóm egy padra ami a tengerre nézett. a szívem a torkomba dobogott még mindig az ijedségtől és a rémülettől. nem mertem fel nézni. majd amikor felnéztem egy rác tornyosult fölém. és vigyorgott. majd öblös hangon felnevetett és ekkor megismertem, hogy ki az.
Vancouver
-te vadbarom!-ugrottam talpra és elkezdtem püfölni a mellkasát.- tudod, hogy meg ijedtem!-ültem vissza a padra és elfordítva a fejemet összefontam a mellkasom előtt a kezemet.
-te kértél segítséget.
-de nem így-morogtam- ő pedig leült mellém.
-jaj ne haragudj már rám-kérlelt és a kezét ráfektette a pad szélére.
-de.-zártam le a vitát. majd maga felé fordított.-engedj már el!-morogtam
-ne légy már ennyire durcis!
-nem vagyok az!-makacskodtam.-Taylor engedj el!-fordultam vissza neki háttal. de ő közelebb húzott magához.-engedj már!
-most mi bajod?-kérdezte kicsit fennhangon
-semmi-vágtam rá.
-mond azt a szemembe hogy nem akarsz látni!-kérdezte miközben fölállt.
-szerinted mondanák ilyet?-én is föl keltem. pár pillanatig frakas szemet néztünk majd ő lehajtotta a fejét
-igazad van.-ült vissza
-jó sajnálom hülye bunkó voltam....-öleltem meg.pár percig ültünk és néztük a tengert majd Taylor föl kelt és felém nyújtotta a kezét.
-gyere sétáljunk-én pedig megfogtam a kezét és elindultunk a parton.páran voltak csak lent de ők is vízipipáztak vagy éppen aludtak.-milyen itt Kellannal?-törte meg a csendet
-nagyon szeretek vele lenni, és veletek.-mosolyogtam rá,ő pedig vissza mosolygott azokkal a szép szívdöglesztő mosolyával.
-ennek örülök.
-képzeld anyuék lehet, hogy ellátogatnak ide.-kuncogtam
-komolyan?-Taylor nagyon kedvelte anyut pont ahogy anyu őt.
-igen. majd javasollak nála. hátha van esélyed.-kacsintottam rá
-köszi, de nekem más valaki is jó lenne....-célozgatott. zavartan kezdtem el a földet fixírozni.pár percig csöndben mentem mellette majd fölvetettem egy újjab témát amiből reméltem nem lesz megint kínos csönd.
-de Sasha is lehet, hogy eljön.
-na, tényleg? Sethnek nagyon bejött a csaj.
-igen, igen. azóta többször is beszélgettek. és utána mind a ketten felhívnak hogy milyen édes a másik-kacagtam

/Taylor szemszög/

lent voltunk a parton. sok dolgot és információt megtudtam amit eddig nem tudtam róla. ismertem már régóta de azért volt pár dolog ami még új volt most is. szép szőkés barna haja göndören omlott a vállára. a kis butus nem vette észre hogy az előbb róla van sz.....vagy lehet hogy észre vette csak nem tudott rá válaszolni.....én pedig hülyét csinálok magamból. lehet, hogy nem is jövök be neki. ISTENEM! Öregem, hogy lehetsz ekkora barom. soha nem paráztál ennyire egy lánytól-dorgálta egyik oldalam a másikat. de ő teljesen más lány mint akivel eddig találkoztam-bizonygatta a másik oldalam. elég!-szóltam közbe a két felem vitázásába. borzasztóak vagytok! sóhajtottam egy nagyot, s újra gondolkodtam egy kérdésen amit feltehettem volna Tiának.......semmi nem jött a nyelvemre......még mindig a parton sétálgattunk amikor egy 16  éves lány sikongatva ugrált előttem és egy hatalmas .
-kérlek adj egy autó grammot!!!!!-sikította. én pedig egy mosollyal nyugtáztam a lány sikítását és aláírtam a posztert majd csináltam vele egy közös fotót. de a lány nem tágított mellőlünk.
-kérlek most hagyj  egy picit magunkra.-kérleltem a lányt aki fanatikusan ugrándozott körül. láttam Tia arcán az unalmat, amin el kellet mosolyodnom.
-ő az új barátnőd?-kérdezte meg hirtelen.a hangjában a megvetés csengett.....
-mi?-kérdeztük egyszerre-nem!-vágtuk rá rögtön válaszként
-persze....-mondta  lány és megnyomta a fényképező gépe gombját és elszaladt.
-úgy látszik holnap meg fognak ölni-suttogta
-miért?-kérdeztem felhúzott szemöldökkel
-jobb ha nem tudod.............-sóhajtotta és elindult a szálloda bejárata felé. és már el is  tűnt a szeme elől....


komikat kérek szépen!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. oppsz...
    nem baj, úgy is azt akarom, hogy egymásba gabalyodjanak, szal kerítsen csak nagy feneket a sajtó xD
    imádtam, tay olyan aranyos...*olvad*
    siess!!!!!
    pusszantalak♥
    DorCsáád

    VálaszTörlés
  2. Szia:D
    Azt hiszem olvadozok Taylortól már megint:D
    Végig olvastam a történeted,és nagyon tetszik:) Egy R.O.-val több;)
    Várom a következő részt*-*
    És díj nálam;) http://vivi-alexandra.blogspot.com/

    VálaszTörlés