2011. január 8., szombat

itt a msáodik feji^.^

 A Forgatás


 Befeküdtem az ágyba de nem sikerült el aludni. Valaki bejött a szobába én háttal feküdte az ajtónak.
-alszol?-suttogta Taylor
-nem- ültem fel az ágyban ő pedig befeküdt mellém.- nem tudok aludni. hogy hogy itt?
-csak úgy baj?
-nem dehogy-döntöttem a fejemet a vállára.
-bekapcsolhatom-mutatott a tv-re
-persze nyugodtan.- kikelt az ágyból és bekapcsolta a tv-t majd vissza feküdt mellém.-holnap forgatás van már?
-aham-motyogta és teljesen bele merült a filmbe. azt hiszem hogy a Dr. House ment- és hogy vannak anyudék Érden?
-jaj hát jól. hümm ki tudja...-mosolyogtam
-majd megyek hozzátok.
-hova Magyarországra?-ő csak bólintott. igen Magyarországon élek. még nagyon kicsi koromban költöztünk Magyarországra a Pest megyei Érdre. igen az igazi nevem Tia Lutz és Kellan is élt egy ideig Magyarországon. itt járta ki a középsulit és itt kezdte el a munkáját is és 17 éves korában elköltözött ki a keresztpunkhoz.. elkezdtünk mindenféle baromságról beszélgetni amin persze elég sokat szakadtunk. úgy éjfél körül elmentünk aludni. Tay elaludt mellettem én pedig kikapcsoltam a tv-t és én is eltettem magamat holnapra. reggel Taylor keltett föl.
-ébresztő hercegnő!-rázogatott én pedig válaszol csak fejbe vágtam egy párnával.-naaah-morogta.  és felállt az ágyról én is kikászálódtam és kimentem kócos széna boglyával a fejemen.
-szép reggelt-rikkantotta Ashley
-reggelt-motyogtam álmosan és következő úti célként a fürdőt vettem.
-Kellan van bent-mondta Kris
-Kell. gyere ki!dübörögtem teljesen erőtlenül az ajtón. de a túloldalról csak vízcsobogás jött.
-pillanat.-lecsúsztam a földre és a fejemet az ajtó félfának támasztottam. teljesen neki voltam dőlve az ajtónak és amikor kinyitotta Kellanaz ajtót így éppen be sikerült borulnom mint egy sózsák.-jó reggelt neked is.-mondta kuncogva. én pedig bemásztam négykézláb a fürdőbe. bezártam az ajtót és letusoltam hogy felébredjek. megmostam a hajamat is. majd amikor kiszálltam akkor vettem észre hogy nem hoztam semmilyen ruha darabot. becsavartam a hajamat egy törcsibe és magam köré is tekertem egyet és kibattyogtam a szobámba. egyszer csak valaki füttyentett.
-Titi a sztriptízt nem reggel szokták.-nevette Alex
-ki mondta hogy sztriptízezlek rajtad kívül-mondtam visszafelé menet a fürdőben így már megvolt minden cókmókom. megszárítottam a hajamat felöltöztem és felraktam egy kis alapozót. kimentem és mind megint csak a szöveg könyvet bújták. Kellan háta mögé lopóztam és elkezdtem olvasni magamban a szöveget- hallod te ezt hogy bírod meg tanulni nekem egy vers is kiüti a biztosítékot-mondtam neki magyarul.
-nem annyira nehéz hidd el-válaszolt ő is vissza magyarul. meg kordult a gyomrom és mindenki kuncogni kezdett.
-nah igen az emberek éhesek ha nem esznek vacsorát és ebédet.
-kaja a hűtőben - mutatott a hűtő felé. és kinyitottam a hűtőt és kivettem belőle a sonkát és a vajat. csak ez volt.... mint egy jobb mint a semmi.
-Tay kérsz?-csak rázta a fejét-valki?-mindenki megrázta a fejét hogy nem kér belőle.vállat rántottam és elkezdtem csinálni a szendvicsemet. amikor el pusztítottam leültem a tv elé. nagyon unatkoztam. úgy döntöttem hogy lemegyek egy kicsit sétálni a partra.-elmegyek sétálni a partra-suttogtam Kell fülébe ő csak bólintott egyet. felvettem cipőmet és a telefonomat. nagyon kellemesen sütött a nap. levetem a cipőmet és úgy mentem végig LA csodás partján. dél lehet amikor megszólalt a telefonom.-szia-szóltam bele a telefonban a túl oldalt pedig Kris ismerős hangja csendült fel.
-szió. hol vagy?
-a parton lent. szemben velem van egy New Yorker.
-jó akkor oda megyünk. onnan pedig tovább a forgatásra. oks?
-persze. szia akkor kint leszek a járda peremén.
-okok. szia-párpercen belül meg is érkezett a BMW ami Tayloré volt. ők vittek el a forgatásra. egész forgatást végig nevettük. szinte mindenhol rontottak. éppen forgatási szünet volt amikor Tayés még 2 srác Boo Boo és még valakii jött felém.
-szia Tit. ő itt Kiowa. Kiki ő itt Tia.
-szia-ráztam vele kezet és adtunk egymásnak egy puszit. -Tia Lutz..-mondtam el még egyszer a srácnak a nevemet. valami irtó helyes volt. komolyan mint egy Adonisz!!!!! Tia!!! hé hátrébb az agarakkal. ekkor megjelent egy lány és lesmárolta Kiowát. Ennyit arról hogy majd be próbálkozok. csüggedten ültem vissza a székre és néztem tovább a forgatást. amikor megjelent mellettem Kiowa.
-szia megint-mosolygott-nem unatkozol?
-de..-morogtam de ekkor megjött a felmentő sereg a bátyám. felpattantam még egy utolsó "sziát" odavetettem Kiowának és visszamentünk a szállodába. Kellannal elmentünk vacsorázni és leültünk a tv elé és megnéztünk egy rakatnyi filmet és ezen aludtunk el.

2 megjegyzés:

  1. teccik a fimnézés.
    de jól kosarat adott utána kikinek...
    siess manóm pleasee!
    láw
    DorCsa

    VálaszTörlés
  2. nem mondod semmmit erre akikosaraósra!!!! mert nem lesz jó vége ha elmondom xD
    pusy
    sietek.:D

    VálaszTörlés