2011. január 11., kedd

5.feji

 Kergessük egymást!


reggel miután felkeltem két copfba fogtam a hajamat és felvettem egy sima rövidnadrágot és egy toppot. hisz nyár van! lementem a lépcsőn mindenki a nappaliban ült és nézte a TV-t
-jó reggelt-rikkantottam kirobbanó energiával. ők csak bólintottak jelezve hogy nekem is. egyszer csak megszólalt mögöttem a mamám.
-kicsim kimennél a tyúkokhoz?
-igen persze. maradj csak. kimentem az istállóba ahol már nagyban ment az élet. utáltam a tyúkokat! mindig kergettek kiskoromban. jó lehet hogy furcsának találtok meg minden de ez az igazság tanyasi kis liba vagyok. azaz idióta kakas már megint méreget. amint elkezdtem közeledni a tojások felé. szó szerint nekem rontott. én pedig sikítva kezdtem el rohanni a kakas elől. ki az istállóból nagy szerencsémre pont kint voltak. és nevetve nézték ahogy egy kakas üldöz. de aztán jött a segítség Liza és visszakergette. először vele is kikezdett de felnézett arra a hatalmas nagy dán dogra és már elhúzta a csíkot. még mindig nevettek rajtam-maradjatok már. én félek tőle. és ő már a második kakas aki kerget egész életem folyamán.
-biztos sexinek tart-jött oda Tay. és rám kacsintott mire én csak megforgattam a szememet.
-Kell! anyuék mikor jönnek?
-ma. őőőő nem tudom 10 felé.
-és most hány óra?
-negyed 10.-újra elindultam az állatokkal teli kis házba. de nem a kakas felé vettem az irányt hanem a bárányok felé. elmentem a tyúkok mellet az a bolond már megint nekem indult de én bementem a kis szőrös barátaimhoz így csak az ajtót kergethette meg. kiengedtem a kis állatokat majd a lovakat is. végül újra kiültünk a verandára s csak süttettük a hasunkat. végül délután úgy döntöttem hogy kéne csinálni már valamit. és végül a tojások kiszedésre jutottam. felvettem egy kuka tetőt a kezemben lehet hogy hülyén nézhettem ki mert Taylor ésaz összes farkas elkezdett szakadni rajtam
-kapjátok már be-kiáltottam nekik-akkor menjetek be ti és szedjétek ki a tojásokat!-erre föl állt Tay Boo Boo és Alex. -na milyen bátrak vagytok. először bement Boo Boo de ő már szaladt is kifelé.-mondom én hogy üldöz-rántottam fel a vállamat flegmán. következett Alex. ő sem bírhatta tovább 10 mpnél. ő viszont felszaladt a verandára. -na megpróbálod? az előtted lévő 3 lovag is elhagyta a teret átadva a híres nevezetes sexi mosolyú Taylor Lautnernek-konferáltam be mint valami box meccsen. nevetve mentem be megnézni meddig fogja bírni. meglepő módon sokáig de ő viszont felszaladt a fészerbe. -jaja sexi kis pasi nem bírta.-kacagtam és ahogy láttam a kakas kifuladva dőlt el így esélyt adva a hercegnőnek nekem átvenni a jutalmat.-nem akarsz lejönni?-nevettem
-kösz tökéletes a levegő-mondta ijedt hangon és nézte a férfi nemű kotlós vetélytársát. én pedig diadalmasan libbentem be a házba a tojásokkal a kezemben. végül egy kocsi kerekeit hallottam begurulni a poros földön majd ajtó csapkodásokat. megjöttek az én drága szüleim és a kishúgom. amikor kimentem láttam ahogy Amy már ostrom alá vette Taylort és Rob-ot. a kis vámpír. teljesen bele volt zúgva Robert Pattinsonban.
-nektek is hello-mondtam unottan. és anyu és apu is megölelt Amy pedig dobott egy sziát és újra szóba elegyedet a hős áhíttatott szerelmével. Taylornak intettem a fejemmel hogyha van kedve akkor jöjjön velem. ő pedig készségesen felállt és utánam jött.
-mi van csajszi?-kérdezte és átölelte a derekamat.
-semmi nagyon unom magamat. megyünk el vaalhova!-nyígtamneki
-oké. hova?
-nem tudom meleg van.....
-akkor menjünk el a strandra.
-oké. most?
-miért mikor?
-iiii-ugrottam a nyakába és nyomtam egy puszit az arcára ami közelebb ment a szájához mert ő felém fordította a fejét. válaszként csak kajánul vigyorgott. és elkezdtünk szaladni a ház felé hogy elmondjuk a többieknek is briliáns ötletünket.

3 megjegyzés:

  1. Hím nemű kotlós???
    a kotlós az nem alapjában nő nemű??
    jajj de drága Amy... bár van eggy csöpp korkülömbség.
    A három - vagy négy - hős lovag, és a hercegnő x)♥
    siess!
    Puszi,
    DorCsa♥

    VálaszTörlés
  2. Hát elég vicces...
    azt hittem Tay kicsit ügyesebb lesz..
    ááá csalódás.
    -Na de strand?várom *gonosz vigyor*
    de hát ismersz...:D
    puszi *baba*

    VálaszTörlés
  3. a kis béna Tay fél egy kakastól xD
    jaj hát majd meg látjátok mi lesz a strandon..:D(ördögi kéz összedörzsölés)
    pusszancs

    VálaszTörlés