2011. január 8., szombat

itt az első fejiii..:D

A Találkozás

itt álok a Los Angelesi repülőtér aulájában és nem tudom merre menjek......leültem az egyik székre és a telefonomat vizslattam.
-elnézést tudnál segíteni?
-nem hinném de mond-még mindig nem néztem fel.
-keresek egy lányt nem annyira magas Tianak hívják.-nem értettem miért kuncog a srác.
-hát elég sok Tia él a világon.
-hát de én egy bizonyos Tia Luzt-ot kereset-itt már felnéztem-helló húgi- ugrottam a nyakába ő pedig megpörgetett maga körül.- istenem te mennyit nőttél. most már felérsz az államig.-nevetett öblös hangon-én pedig bele boxoltam a vállába
-hhhh....otthon én vagyok a tornasorban a lányok között a legmagasabb.
-csak a lányok között-vihogta.
-hogy te semmit sem változtál az száz....-morogtam durcásan ő pedig nyomott egy puszit az arcomra.
-és én változtam?-kérdezett egy hang a hátam mögül. megpördültem és Taylor állt ott.
-sziiiaaaaa-ugrottam az ő nyakába is. ő pedig nyomott egy puszit  nyakamba.
-szia kis csaj..hiányoztál már-nyomott még egy puszit a nyakamra. ő volt az a srác akit imádtam. amióta Kellan neki kezdett a Twilight film gyártásnak azóta Taylor a legjobb haverom. jó először volt egy két nézeteltérés egymás között például: sokszor vesztünk össze mindenféle baromságon de volt olyan is hogy félreértettünk valamit és Taylor lesmárolt. de azóta mindent megbeszéltünk és minden a legnagyobb rendben van. 
-te is nekem nagyon..-engedtem el és elindultunk Kellan után. egy szállodába mentünk.-várjatok! miért megyünk szállodába?hova viszik a cuccaimat?
-nyugi van húgi-kuncogta Kellan.- ide csak azért jöttünk mert forgatni indulunk a házamba pedig elvitték a cókmókjaidat
-ááhh-egy nagy bamba bólintás volt a válaszom. amikor beértünk a szálloda ebédlőjébe már egy csapatnyi ember ott ült és felénk integetett. nem ismertem annyi embert de akik az előző két Twilight forgatáson ott voltak azokat mind ismertem. például az egész Cullen familiát és a farkasok közül is sok srácot de ott is volt néha fiú aki ismeretlen volt. 
-srácok ő itt  húgom Tia-ölelte át a vállamat.
-helloka-intettem a kezemmel és becsüccsentem Tay mellé mivel lehúzott az egyik székre.
-szia kis csaj.-szólt Alex
-szia-vigyorogtam rá
-öhm szerntem a srácokat akik most jöttek még nem ismered őket.
-hát...igazság az hogy igen..-mosolyogtam kedvesen-szia Tia vagyok ahogy hallottad már a nagy mackótól- kuncogtam
-hát igen Boo Boo Stewart-állt fel és én is felálltam hogy megkapjam az ölelést és a két puszit az arcomra.mindenki sorban bemutatkozott én pedig alig bírtam meg jegyezni a neveket. de sikerült. ránéztem a telefonomra délután 3 volt.
-hallod húgi? nekünk majd mennünk kell egy fotózásra van kedved?
-persze. vicces titeket nézni.
-majd velem ell lesz. a kis kedvesem.-nevette Tay. mindenki furcsán nézett ránk aki új volt
-nem járunk-mondtam határozottan. elkezdtünk pakolászni és már indultunk is a stúdió felé. -hallod te Taylor?-mondtam amikor már bent ültünk a stúdióban. neki most nem kellett mennie de azért eljött hogy engem szórakoztasson. ő csak bólintott a fejével jelezve hogy mondjam mit szeretnék- hogy állsz a barátnőkkel?-kérdeztem kicsit mosolyogva
-csajokkal? hátt... sehogy-hajtotta le a fejét mosolyogva
-miért? ilye sexi pasinak nincs csaja? hogy is van ez?
-hmm talán a sexi csajoknak ne jutnak ilyen sexi fiúk mint annak a lány aki mellettem ül-kacsintott rám kacagva én is vele együtt nevettem. -és te s fiúkkal? jaj ne is mond gondolom semmilyen pasi nincs a közelben..
-talált!- mondtam--nincs olyan sexi pasi még egy mint aki itt ül mellettem-rebegtettem a pilláimat Tay szemébe.
-ne csináld Tia!!!!!! még a végén megint-itt közelebb hajolt- lesámorllak-kuncogta. és eszembe jutott megint az az eset. ugyan itt voltunk és ugyan csak fotózás volt. tettem egy megjegyzést Alex felsőtestére amikor Taylor lesmárolt féltékenységből. én akkorát húztam be neki hogy egy hatalmas lila pukli lett a szeme alatt.
-hülye vagy- adtam neki egy tockost.
-héé én csak az igazat mondtam
-én pedig mindjárt adok neked egy puklit ide-mutattam a szeme alá.
-inkább ne az a sexi arc lányok millióját csábítja el- felálltam mert Kellan hívott
-és ez a fenék millió pasi szemét vonzza-ráztam meg a fenekemet és oda sasszéztam Kellanhoz.-igen?
-nem unatkozol?
-vele?-mutattam a hátam mögé és próbáltam olyan hangosan beszélni hogy ne legyen feltűnő és Tay is hallja.-én???? soha!!-nevettem el magamat-komolyan kérdezed?
-igen-mosolygott
-ne. de kicsit fáradt vagyok. hány óra?
-negyed 11-mosolygott sejtelmesen
-akkor már igen haza szeretnék menni.
-oké. akkor mehetünk.-kapta fel a kocsi kulcsát elköszöntem mindenkitől. és adtam egy puszit Taynek ő pedig rácsapott a fenekemre. én pedig adtam neki egy kis pofont.
-hülye-mondtam. és elindultunk a szálloda felé. bementünk Kellan lakosztályába és ledobtam a kanapéra a sporttáskámat amiben volt néhány cucc.
-mész először fürdeni?-fordult a tvtől elés rám nézett
-aham ha nem baj.-ő csak rázta a fejét. bevittem magammal a sporttagyit és elmentem fürdeni.felvettem egy rövid gatyát és egy toppot. amikor kimentem a srácok és a Cullan család kint szöveget próbált a konyhában.sziasztok. ha nem baj akkor nem maradok csevegni.-elindultam a kanapé felé de Kellan szólt mielött lefeküdhettem volna kanapéra.
-Titi! ne feküdj oda. menj átt azon az ajtón és ott van egy ágy az a tied-mutatott az ajtóra. oda ugrátlam a tesómhoz és egy cuppanós puszit nyomtam az arcára
-mindenkinek jó éjt.-integettem és elindultam a "szobám" felé.

2 megjegyzés:

  1. jajj... Tay...olvad...
    bár én már ha ilyen viszonyba lennék egy Tay kaliberű pasival fix h lesmároltam volna. De teccik a beszélgetésük x)
    A Titi meg tök jó becenév.
    siess manókám!♥♥♥
    DorCsa

    VálaszTörlés
  2. Tay sexi haver xD
    hát láttad hogy smároltak de régen x D
    sietek sietek igenis!!!jobbra át!!! egy kettő egy kettő xD xP

    VálaszTörlés