2011. január 16., vasárnap

11.feji

 Fújjjj....és SZIA!!!!
Andrew Garfield


kinyitotta az ajtót és illedelmesen előre engedett. leültem a egyik fotelba ő pedig bekapcsolta a Tv-t.
-jól ülsz ott?-kérdezte mosolyogva és megpacskolta a maga melletti helyet. én csak meg ráztam a fejemet és tovább bambultam a tv műsort.- baj van?ült fel.
-nem nincs-ráztam meg a fejemet, hogy kitisztuljon.-csak kicsit leamortizált állapotban vagyok.
-még egyszer....
-fogd be és hagyd abba ezt-mondtam neki szigorúan-nem történt semmi. ittunk és elszállt az agyunk Figyelj én most megnézem hogy minden rendbe van-e a szobában-álltam fel de Tay utamat állta. lelökött az ágyra-mit csinálsz?
-aludj-mutatott az ágyra. nincs duma!-mondta nekem apásan. én pedig először ellenkeztem de utána lenyomott az ágyra és betakart. igaza volt tényleg álmos és fáradt voltam. így hamar elnyomott az álom. reggel arra keltem hogy valaki lehelete csiklandozta a nyakamat.
-mmmmm-morogtam álomittas hangon. mire ő még jobban magához húzott.-Taylor nem...nem..nem kapok levegőt.-szuszogtam mert tényleg elfogyott a levegőm. elkezdtem forgolódni, hogy levegő jusson a tüdőmbe.
-jaj bocs-mondta és levette a kezét rólam. és a hátára fordult ahogy én is. -nagyon össze nyomtalak?
-neem csak talán egy kicsit-mosolyogtam rá. -hány óra?-ő pedig oda hajolt az éjjeli szekrényéhez és elővette az óráját.
-délután 1-fordult vissza.
-akkor most már biztos felkeltek.
-az tuti mert már elmentek forgatni-nézte ahogy felkelek.-csak mi ma nem forgatunk. mármint a srácok.
-aha értem.
-figyelj.-nyelt egyet-szent a béke.-nézett rám azokkal a kis cuki kiskutya szemekkel. én pedig csak bólintottam mire egy nagy sóhajt kaptam válaszul.-senkinek nem áruljuk el az estét.
-igen az tökéletes lenne. na de megyek. szia-pusziltam arcon. és elindultam a szoba felé. benyitottam már senki nem volt bent. hál' Istennek. bementem a fürdőbe és kidobtam a földön talált papírokat és zsebkendőket. amikor a földön találtam egy óvszeres dobozkát és nyitva volt. rossz arra gondolni hogy a bátyám meg egy csaj.....fújj....kirázott a hideg. azt is meg fogtam de óvatosan undorodó képpel amikor valaki kopogott.ne már pont ilyenkor kell kopogni?! a dobozzal a kezemben nyitottam ki az ajtót és Andrew állt velem szembe
-szia Tia!-mosolygott és a szeme a dobozkára tévedt ami  még mindig a kezembe volt. elhúzta az egyik szemöldökét.
-ne is kérdez-mentem vissza szem forgatva a fürdőbe és kidobtam a dobozt.-mi járatban erre felé?- hallottam ahogy meg állt a ajtó előtt és éreztem hogy a fenekemen legelteti a szemét.-vedd le onnan a szemed-és láttam a tükörben ahogy elkapja a tekintetét. fel egyenesedtem és ránéztem.
-csak jöttem. baj?-rántotta fel a vállát. ő is az egyik legjobb fiú barátom. régen még együtt is voltunk.  de azóta megbeszéltük hogy nem lesz több közöttünk, mint barátság. de azóta nagyon jóban vagyunk. néha cikizzük egymást. Andie folyton fogdossa és stíröli a seggem de ilyenkor csak egy tockost kap tőlem. már meg sem lepődik azon amikor egy óvszeres dobozzal mászkálok a szobában. levetődött az ágyra. én pedig undorodva néztem rá vagyis az ágyra.-mi az?-én pedig az ágy felé böktem majd a földön lévő ujjabb óvszeres dobozkára. rögtön kapcsolt és fel ugrott.-miért nem szóltál?
-miért szerinted hol csinálták?-kérdeztem flegmán. ő pedig a kanapé felé nézett.-jó lehet ott is csinálni de amikor bejöttem este az ágyon voltak.-gondoltam vissza a jelenetre és újból kirázott a hideg.-fúj-mentem fejet rázva  az ablak felé és elhúztam a függönyt.-inni?
-nem köszi.-vette el az aszatról a távirányítót és bekapcsolta a Tv-t. valami idióta mese ment de nem érdekelt kimentem a teraszra. körbe néztem hátha találok még valami kevésbé csodás meglepetést oda kint, de csak poharak voltak. a poharakról eszembe jutott a tegnap esti jéger.hisz mint rám csurgott. oda rohantam az egyik tükörhöz és tele voltam foltokkal.
-Andrew miért nem szóltál hogy csupa dzsuva vagyok?-kérdeztem, mint egy anyuka aki rajta kapta valami rosszaságon a gyerekét.ő csak megrántotta a vállát és tovább bámulta a foci meccset. pasik........ be mentem a fürdőbe hogy átvegyem a felsőm. felvettem egy egyszerű toppot és egy fekete rövid nadrágot. kibattyogtam és leültem a földre. amikor valaki kopogott ropogó térdekkel álltam fel egy nagy sóhaj kíséretében. Taylor állt az ajtóban.-Szia
-szia. bejöhetek?
-igen gyere-léptem arrébb hogy be tudjon jönni.
-helló Taylor.-állt fel Andi és pacsiztak egyet le akart ülni az ágyra amikor mi felkiáltottunk
-nee!!!-már fel is pattant.
-mi az?kérdezte ijedten
-jobb ha nem tudod. szedtem fel az utolsó kis óvszer dobozkát amire Taylor undorodó képet vágott.-most már érted?-dobtam ki és megint éreztem ahogy a négy pasi szem egyszerre mozdul a fenekem felé.-miért bámuljátok?-mutattam a hátsómra-ennyire szar?
-akkor nem néznénk ennyire-vigyorogtak kajánul. végül is az jót jelenthet. újra helyet foglaltam a földön és nézni kezdtem a tv-t. már megint kopogtam
-ki a fene az?-kérdeztem morogva. és fel akartam állni de Taylor vissza nyomott. hálás pillantással néztem rá. kinyitotta az ajtót és egy gyűlölni való sipákoló hang jött. Ciara volt az.-mi a fenét akar ez itt?-és az ajtó felé néztem ahogy Andrew is. ő is föl állt de én kitettem elé a lábamat és kigáncsoltam.
-ezt miért kellet?-kérdezte mérgesen
-ne menj oda. légyszi.-néztem rá boci szemekkel aminek tudtam hogy nem tud ellen állni. ő pedig oda ült mellém és átkarolta a vállamat. Taylor idegesen csapta be a lány előtt az ajtót.
-komolyan mondom ez a lány őrült.-morogta és megint majdnem leült az ágyra.-mi lett volna ha most az enyém is ilyen lenne?-kérdezte kuncogva és pedig a sípcsonton vágtam. ami nekem fájt. ezután már nem is csináltunk semmit sem. Andrew és Taylor egész végig szórakoztattak. majd este felé úgy döntöttünk hogy elmehetnénk bulizni. a választásunk egy helyi klubra esett. meg akartuk nézni hogy hánykor nyit a neten. de a gépemet nem találtam. hol a gépem????
-hol a gépem?-kérdeztem az ágy alatt kukucskálva és Andie is lehajolt és felhúzta az ágytakarót és láttuk egymást. ő nyelvet öltött rám úgyhogy én pedig vissza öltöttem.-te hallod Tay-emelkedtem fel de be is vágtam a fejemet az ágyba-a krva.....
-igen mond. nem vagyok kurva -nevette
-kac kac kukac-fogtam a fejemet?-hol a gépem. ő csak megrántotta a vállát. nekem meg lesett hogy hol van-baszki lent lehet mert este kiesett a kezemből amikor belelöktél a a medencébe.-csaptam a homlokomra és leindultam a medencéhez.

5 megjegyzés:

  1. Jajj a laptop. Ciara nem találta meg vagy valami?
    jajaj de édesek együtt tiáék...
    és ki volt kell-el?
    siess, bá kurva kibaszott geci gyors voltál eddigxD
    puszi♥
    DorCsa

    VálaszTörlés
  2. hehe....jobb nem jut eszembe :P
    pussz

    VálaszTörlés
  3. szija:D beleolvastam ebbe a történetedbe is és ez is tetszik:D mehetne ezzel is egy csere??

    VálaszTörlés
  4. persez sznadii..:D
    nah majd Dorcsa majd megtudod mi lesz ;)
    baba: hát zzel nem tom mit akarsz de okééé x)xD

    VálaszTörlés
  5. nah már el is olvastam és nagyon jóó graat:D:D:D az a Ciara nagyon nem szimpi-.- de am mindenki jó fej:D jókat nevetek rajtuk:D várom a kövit:D

    VálaszTörlés