2011. január 15., szombat

7.fejezet

 Találkozások..


-Tia én...én...én-makogott mint egy maki. én pedig furcsán néztem rá és vártam hogy befejezze.
-Tia!!!-sikította egy lány. én pedig oda kaptam a hang irányába a fejemet. egy szőke hajú lány közeledett felénk. egyre ismerősebbnek tűnt. ez Sasha!!!! fel uggrottam ott hagyva a makogó Tylor és elindultam az unkoa nővérem felé.
Sasha
-szia Sasha!!!!!-öleltem meg. -te itt hogy?-ő csak a fejével intett a bátyámék felé-Kellan?
-pontosan....-vigyorgott mint a tejbe tök- miért nem szóltál hogy lent vagy?
-nem tudom. elfelejtette-néztem rá bűnbánó arccal.-azt hittem hogy lent vagy Diósdon. nem pedig azt hogy majd csak hirtelen leutazol
-hát de. na és ki az a sexisten a hátad mögött.-pillantott Taylorra.-csak nem megzavartam valamit?-kérdezte pimaszul.tőlem pedig egy szúrós nézést és egy fejbekólintást kapott válaszul.-oké oké. na de ki ő?
-Taylor Launer-jött oda most már az emlegetett szamár
-Sasha Topmson-nyújtott kezet megrázta és csábosan pislogott Tay felé. tudtam hogy csak húzni akarja az agyamat. én pedig elindultam visszafelé. leültem a törülközőmre és újra felvettem a szemüvegem és nekiálltam napozni. majd Sasha levetődött mellém-gyere úszni
-most nem-motyogtam
-de gyere már. -közelebb hajolt- látod Taylor izmos felső testét vizesen- erre én fejbe vágtam imádott nővéremet.-miért?-be adtam a derekamat 8 perces könyörgése után. amikor odaértünk a medencéhez egy nő volt ott. Sasha ugyan csak be akart rángatni a vízbe.eléggé elbeszélgetett a csajjal Taylor. úszkáltunk egy kicsit és úgy 4 óra felé hazaindultunk de útközben meg beszéltük hogy este kijövünk sétálni. letusoltam amikor hazaértünk és felvettem egy egyszerű virágos felsőt egy fehér övet és egy színesebb sálat hozzá pedig egy koptatottabb kiszakadt farmert. elindultunk a belvárosba. mindenki külön ment. én mentem Kellannal Sashaval  és Ashleyvel. amikor megérkeztünk a térre már taylor és az a csaj akivel a strandon találkoztak ott állt mellette. nem tudom de valamiért annyira rosszul éreztem magamat azért amiért Taylor egy másik lánnyal beszélget és nevetgél. de miért is gondolok erre hisz mi CSAK barátok vagyunk.....próbáljunk nem foglalkozni velük. de ez mégsem fog menni. hisz felém tartanak. a francba már. a szőke ciklon úgy rázta magát mintha a kifutón lenne.
-Tia ő itt Ciara Sommer.-mutatta be a lányt. ai fintorogva méregetett próbáltam kicsit kedvesebb fejt vágni.
-szia. Tai Lutz.-nyújtottam a kezemet de ő elindult. felhúzott szemöldökkel néztem. ennyit arról hogy legyek kedves az emberekkel.-őő neked is szia-rántotttam fel a vállamat és barátnőm felé vettem az irányt. körbejártuk a várost. sok idióta képet csináltunk együtt Sashaval és a lányokkal kivéve Ciarával. próbáltam kedves leni vele és beszélni vele. de ő csak magasról leszart. hát jó. ha te bunkó vagy velem akkor tőlem ne várj szebb viselkedést. sokan mondták már hogy gyerekes vagyok meg minden. de én nagyban tojtam az egészre amit mondtak nekem..... Boo Boo és Sasha eléggé össze melegedtek. nagyon édesek voltak. és tudtam Boo Booról is hogy ő nem lefektetni akarja a lányt. hogy egy újabb strigula legyen a listáján. este beültünk egy étterembe. majd miután teleettük magunkat újból elindultunk a park felé. ez volt a kedvenc helyem. főleg most nyáron. ilyenkor nyíltak ki azoknak a fáknak a virágai amik az egész parkot beborítják gyönyörű rózsaszín virágaikkal. leültem a fűbe és elkezdtem nézni a csillagokat. szerettem este kiülni egy székre a teraszra és csak nézni az eget olyan varázslatos volt. kicsit jobbra fordítottam a fejemet és rögtön szembe tűnt valami....Ciara éppen lesmárolta Taylor. hogy mi van??? már egy perce sem lehet nyugodt egy embernek. annyira gusztustalan volt a csaj viselkedése. még direkt rám nézett hogy megbizonyosodjon arról hogy láttam-e az akcióját. undorodva álltam fel és indultam haza felé. felszálltam az első buszra ami ki vitt a városból. hagytam egy üzenetet Kellannak és Sashanak, hogy elmentem mert rosszul éreztem magamat. tényleg émelyegtem. de nem hinném hogy a kajától. hanem attól amit láttam. amint hazaértem megmostam az arcomat hideg vízzel ráfeküdtem az ágra elővettem a  laptopom bekapcsoltam a hifit és elindítottam a marron5tól a miseryt. hallottam ahogy megérkezett valaki. és bejött a szobába de nem figyeltem. leült az ágy szélére és csak ekkor fordultam meg. Taylor arcával találkoztam-őő hello
-szia. jobban vagy?- ekkor bedugta a fejét a kedvenc imádni való kis undorító fej elcsavaró Ciara!!! újra elindultam a mosdó felé. mert éreztem hogy a pizza folyási iránynak ellentétesen meg indult. hát persze hogy vissza jött. falfehér arccal kenődtem szét a földön. úgy 5 perc után feltápászkodtam hogy legalább kiöblítsem a számat. az az álnok liba ott támaszkodott az ajtó félfának támaszkodva.
Ciara
-nohát nohát. nem csak viszont láttad az ebédedet?-kérdezte pökhendin
-menj már el-mondtam-és meg mostam a fogamat.
-tudom hogy sokat jelent neked Taylor. de el kell szomorítsalak. hogy nem  fog menni.
-hát az csodás. és nem tudom honnan vetted ezt a mesét de sok szerencsét-löktem meg a vállát és bementem a szobába ahol egy bőrönd volt. mi a szar?
- jaj elfelejtettem mondani-nézett csábosan. gyomor forgató.-enyém a szobád
-mi van?
-igen bocsi enyém..-vigyorgott. kimentem a lépcsőnél és elkezdet Kellant keresni
-Kellan! komolyan gondoltad hogy Ciara az én szobámba fog aludni. és én hol aludjak?
-lent a napplaiban


-a ló faszt.-mentem be és felkaptam a cuccokat amik fontosak és elmentem az istállóba az kényelmesebb mint a 3centis kis szar kanapén. lefürödtem és visszamentem a kedves kis alvóhelyemre. valaki bejött utánam.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése