2011. január 9., vasárnap

 Imádlak!!!

Ülünk a repülőgépen és éppen Magdeburg felé vesszük az irányt. nagyon várom már. elég régen voltam lent. a téli szünetben voltam kint papáméknál utoljára. akkor halt meg Kóborló is.  kit ültettek be mellém? na? hát nem Kiowát?!!! Taylor a húgával ült. más meg akivel akart. mind1 nézzük a jó oldalát megyünk és legalább kint lehetek szeretett kis városkámban. leszállt a gépünk. a repülőtéren hatalmas rajongó tömeg várt minket. vagy félórán keresztül álltunk a tömegben. nagyon untam. menjünk már!!! mondogattam folyton magamban. végre hogy elindultunk. másfél órát utaztunk amire elértük a város szélét ahol már csak kis tanyák és szántóföldek vannak. előjöttek a régi emlékek. amikor itt lovagoltam naphosszakat. amikor csak azért is el jöttünk ide Kellanal a házimunka helyett. ránéztem a bátyámra és az ő arcán is láttam ahogy eszébe jutnak az emlékek. végre megérkeztünk. feltéptem az ajtót és kiugrottam a kocsiból. beleszippantottam a levegőbe a finom friss fű illata szállt a levegőben.  felmentem a szobába gyorsan kipakoltam. felvettem egy fekete kockás inget és egy farmert mégis csak olyan meleg van itt főleg hogy nyár van. kit érdekel hogy majd megnéznek a nagy menő sztárok?! én így élek! mondhatjuk azt is hogy lószarban nevelkedtem hisz sosem zavart ha koszos voltam lent ahol csak az enyém az egész világ. már száguldottam le a lécsőn.
-húgi! Titi!-kiáltotta Kell mielőtt kimentem az ajtón
-igen?
-várj egy picit húgi. szeretnék neked mutatni valamit.-csapta bele a fejembe egy kalapot
-ezt? -mutattam mosolygova
-nem. gyere-fogta meg a kezemet és kimentünk. mindenki jött utánunk. kimentünk az istállóba
-igen ez egy istáló. amiben vagy egy öreg ló Zivartar és birkák meg pár tyúk.
-milyen egy öreg lóról beszélsz?
-csak egy van..-mondtam és néztem értetlenül Kellre aki eltűnt és amikor visszajött maga után húzva egy lovat. -ez ez ez........ köszönöm-ugrottam a nyakába-mi need szépségem?
-köszi a bókot--mondta nagyképűen
-nem neked szólt te majom-nevettem
-inkább mackónak szoktak nevezni mint majomnak ja egyébként Legendnek hívják.-ekkor megjelent mellettünk Liz az óriás nagy dán dogunk. majd rögtön utána pedig megjelent Candy a mi kis házi macskánk. és rögtön követte Bony a kis spánielünk. itt van a legnagyobb állat állományunk. nagyon boldog voltam. az újdonsült kis társunkat kivittük ős pedig elégedetten nyerített egyet.  kiengedtük a karámba hogy egy kicsit mozogjon. én pedig elhelyezkedtem egy fa tövében. amikor Kellan lefotózott.
-héé-nevettem fel. és Kris szaladt oda hozzám
-mikor megyünk?
-hova?-néztem rá értetlenül
-lovagolni-sipákolta izgatottan.lassan felálltam és elindultam Legend felé. Kris felült Zivatarra én pedig az én kis pacikámra. egy kiadós 2 órás lovaglást tetűnk az erdőben. nagyon élveztem. úgy ahogy Kris is. délután 5reértünk vissza. amikor visszaértünk az istállóhoz a kutyáim körbe ugráltak. -harap?-kérdezte félve amikor Bony felé nyúlt
-nem egyik sem. bármennyire is nagy Liza-pacskoltam meg a dogom lapockáját. Makena jött ki a házból és egyenesen felénk tartott
-sziasztok. milyen volt a lovaglás?
jó köszi majd te is jössz legközelebb amennyiben holnap anyuék lehozzák a másik lovunkat-kacsintottam a lányra aki szikrázó mosollyal Kris kíséretében bevonult a házba. én pedig elindultam a kis dombtetőre ahol volt egy kis ház szerűség. mindig itt töltöttem a legtöbb időmet. előkaptam a régi fotó albumot aminek az elején én és Zivatar voltunk. még kisebb voltam úgy 13-14 éves. nézegettem az albumot amikor valaki kopogott az ajtófélfán.
-bejöhetek-kérdezte Kiowa
-persze-mondtam és kicsit arrébb húzódtam hogy ő is oda férjen.
-ez te vagy?-mutatott a kislányra aki csupa maszat volt. bólintottam.-aranyos. ez pedig a húgod Amy nemde?





-igen-mosolyogtam felé és pont az tettem amit nem kellett volna belenéztem azokba a feketés szemekbe.  nem tudom miért de Ki feje egyre jobban közeledett felém amikor valaki kurjantás szerű hangot adott ki. ő pedig akkorát ugrott ahogy én is hogy a por a régi szőnyegből felszállt. köhögve állt fel Ki és engem is felsegített. a pillanat megzavarója nem más volt mint a kutyám Liza.-szia Liz.-köszöntem paradicsom vörös fejjel és kiindultam a kuckóból.

2 megjegyzés:

  1. paradicsomförös fej hehe♥
    kris lovagol... azt megkukkantanám.
    De hol maradt a fejiből TAY??????????!!!
    Ha? csajszi, őt nem szabad kihagyni!
    pusszantalak♥
    Dórikád

    VálaszTörlés